Způsob objednávek a informace o realizaci, platbě a reklamacích
Objednávka zboží
Nabídka velkoobchodu PRODEX IMPORT s.r.o. je již kompletně zpracována do elektronické podoby. Po aktivování Vašeho osobního účtu je možné objednávat nebo rezervovat celý sortiment našeho zboží v elektronickém e-shopu.
Smyslem a obchodní strategií je pro nás spokojený zákazník, který se rád vrací. Ke každému tedy přistupuje individuálně se snahou přizpůsobit nabídku jeho potřebám.
1. Osobní návštěva obchodního zástupce
Standardně volíme způsob objednávání zboží prostřednictvím našich obchodních zástupců (dealerů), kteří se operativně pohybují po celé republice. Objednat návštěvu Vašeho obchodního zástupce si můžete telefonicky na čísle (+420) 326 90 20 20 nebo 608 026 918.
Obchodní zástupce Vás po dohodě navštíví osobně a předvede kompletní nabídku zboží v elektronické podobě. Nespornou výhodou toho způsobu prodeje stále zůstává možnost konzultace a získání veškeré dostupné informace o nabízeném produktu. Distributor zná detailně nabízené zboží a může tak operativně zodpovědět dotazy týkající se doplňkových parametrů a charakteristik produktů, jako například rozměr, nebo barevné odchylky, či varianty, které někdy přes veškerou snahu nemusí být z fotografie zjevné.
Naši kvalifikovaní zástupci si ochotně přizpůsobí časový rozvrh a nabídku potřebám zákazníka a zároveň jsou i pro nás zpětnou vazbou v komunikaci, kdy prostřednictvím informací od prodejců můžeme flexibilně reagovat na změny trhy a poptávku koncového zákazníka.
2. Telefonicky, e-mailem či osobně
3. E-shop
Objednávky lze učinit také prostřednictvím on-line systému v internetovém obchodě.
Nabídka velkoobchodu on-line není však klasickým e-shopem v pravém slova smyslu, nejedná se o nabídku pro koncového zákazníka, jde o velkoobchodní prodej obchodníkům a živnostníkům, kdy je vyžadován doklad o podnikání ( ŽL, výpis z obh. rejstříku atd.)
Objednávky on-line mohou učinit pouze zaregistrovaní zákazníci a registrace je také nutná pro přístup do rozhraní s cenami. Více informací o podmínkách registrace.
Výhodou tohoto systému je, že je napojen na skladový systém, takže vidíte okamžitě dostupné zboží. Obvykle by tedy nemělo dojít k přeprodeji zboží, systém také neumožní rezervaci vyprodaného zboží.
Minimální částka objenávky v e-velkoobchodu je 2.500kč bez DPH.
Pracovník firmy Vás bude po obdržení rezervace kontaktovat ohledně termínu a způsobu dodání.
Dodání zboží
- U mnoha artiklů není z technických důvodů možné vyexpedovat větší množství kusů od jedné barvy nebo pouze jednu konkrétní variantu výrobku. Je to z toho důvodu, že produkty jsou již od výrobce mixované a tříděné po několika barvách či provedeních v setu, aby byla zajištěna co největší možná různorodost nabídky.
Stejnou barvu či variantu od jednoho druhu produktu zajistíme pouze na zakázku za příplatek, který bude stanoven individuálně. - Neposkytujeme odběr zboží do komise, neboli nakceptujeme vratky neprodaného zboží.
- Okamžitý osobní odběr zboží je možný pouze při návštěvě a realizaci objednávky v centrálním skladu v Brandýse nad Labem.
Doprava
- Dopravu objednaného zboží zajišťujeme po celé České republice od 3.000kč bez DPH ZDARMA naší dopravou. Při nižší objednávce účtujeme 150kč za 1 balík. Zboží dodáváme operativně v nejkratším možném čase. Termín dodání záleží na regionu, kde se momentálně nachází náši řidiči při pravidelném zásobování zákazníků. Vždy se snažíme dodat zboží do pěti pracovních dnů, ale ve vyjímečných případech se dodací lhůta může protáhnout až na dva týdny.
- Další možností doručení zásilky je expresní doprava, kdy zboží expedujeme do 48 hodin po obdržení objednávky. V tomto případě využíváme kurýrní služby GLS, výše poplatku se pohybuje kolem 150,- Kč za balík. Při odběru nad 5 000,- Kč bez DPH dopravu neúčtujeme. U dražšího a křehkého zboží preferujeme dopravu naším řidičem.
- Zboží je také možno po telefonické dohodě osobně vyzvednout přímo ve skladu v Brandýse nad Labem.
Způsob platby
Běžným způsobem platby je hotovostní úhrada při předávce zboží (resp. platba našemu řidiči, či dobírka kurýrovi dopravní společnosti).
Zavedeným zákazníkům, nebo při opakovaných odběrech akceptujeme platbu na fakturu se splatností 14 dnů.
V případě nedodržení splatnosti si však vyhrazujeme právo vystavit penalizační fakturu ve výši 0.05% za každý den prodlení, další dodávky nerealizovat a nezaplacené zboží požadovat zpět.
V současné době již akceptujeme platbu kreditní kartou.
Podrobnější informace o platbě zboží naleznete v obchodních podmínkách
Reklamace
Drobné reklamace řeší náš obchodní zástupce při další návštěvě u zákazníka. Převezme požkozené zboží spolu s vyplněným reklamačním listem a předá reklamaci k vyzřízení do skladu. Vyměněné zboží Vám bude dodáno spolu s novou dodávkou zboží. Pokud Vám nebude tento způsob vyhovovat, nebo již nebude vadné zboží skladem, vystavíme Vám dobropis.
V případě většího rozsahu požkození zboží v dodávce, prosím, kontaktujte odpovědného pracovníka na tel. 608 026 918 do 24 hodin od převzetí zásilky